• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 67033
+
-

برخورد قاطع پلیس با رانندگان حادثه‌ساز

برخورد قاطع پلیس با رانندگان حادثه‌ساز

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رانندگان متخلف در جاده‌های استان شناسایی و توقیف می‌شوند.

 به گزارش ایسنا، سردار «مهدی انصاری» با اشاره به بروز تصادفات در محورهای استان افزود: اجرای این طرح با تاکید فرمانده‌ ناجا در سراسر کشور آغاز شده است. 
وی حجم بالایی از تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد را بی‌توجهی به مقررات رانندگی از جمله انحراف به چپ عنوان و اظهار کرد: پلیس راه قاطعانه با متخلفان حرفه‌ای جاده‌ها برخورد می‌کند.

 سرهنگ «بهنام ویسی‌پور» رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این باره گفت: نیروهای کنترل نامحسوس به صورت متمرکز در مرکز استان مستقرند، اما روزانه در قالب ماموریت‌ نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد را رصد می‌کنند. 

وی افزود: پلیس در اجرای این طرح با دوربین‌های تصویربرداری تعبیه‌شده در لباس و خودروهای دارای سیستم جی.پی.اس مجهز هستند. سرهنگ ویسی‌پور اظهارکرد: 5 تیم کنترل نامحسوس ایجاد و راه‌اندازی شده است که تعدادشان در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این طرح با توجه به وضعیت ترافیکی و تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت تصادفی تمام نقاط استان را پوشش می‌دهد تا با رانندگان متخلف حرفه‌ای که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز می‌شوند، با قاطعیت برخورد شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید